Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Facebook nu a decis oficial dacă va introduce interdicția și nu este încă clar cât poate dura, însă măsura ar fi o primă reacție după ce rețeaua s-a confruntat cu valuri de critici asupra politicilor sale de publicitate politică.

Potrivit unui raport Bloomberg, dat publicității vineri, gigantul rețelelor de socializare ar putea interzice publicitatea politică în zilele anterioare alegerilor contestate, deși compania nu a luat o decizie finală. Nu este clar cât de mare ar putea fi intervalul de timp definit vag prin noțiunea de "zile", purtătorii de cuvânt ai companiei evitând să răspundă, până în prezent, la solicitările privind informațiile suplimentare.

Facebook s-a confruntat atât cu critici intense asupra poziției sale în privința publicității politice, pe măsură ce alegerile americane se apropie, dar și cu somații publice prin care care s-a cerut companiei să-și reconsidere decizia de a nu verifica publicitatea politică, putând răspândi astfel dezinformarea.
O întrerupere a anunțurilor politice în SUA ar fi o primă pentru Facebook, dar multe țări impun deja restricții diferite în privința campaniilor politice sau a raportării politice în cadrul alegerilor, inclusiv Marea Britanie, Spania și Israel.

Integral pe România Liberă



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.