Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Suntem la început de sezon rece și sistemul imunitar al copiilor de școală este pus la grea încercare în lupta cu agenții patogeni, precum virușii și bacteriile. Iar o alimentație adecvată poate stimula sistemul imunitar. Nutriționistul Lygia Alexandrescu ne spune care sunt alimentele cu care putem crește imunitatea celor mici.

La ce trebuie să ne gândim când vine vorba de pachețelul pentru școală:

1. Igiena înainte de toate. Când facem pachețelul pentru școală trebuie pus înainte de toate, în ghiozdan, un articol de igienă pentru dezinfectarea mâinilor înainte de masă (gel antibacterian, șervețele umede etc).

2. Aspectul pachețelului. Pentru copii aspectul alimentului contează enorm, de aceea se pot folosi caserole mici și colorate, cu capac, pentru ca alimentele să rămână integre ca formă.

3. Conținutul pachețelului

- Sandwich-uri cu pâine integrală sau de secară, cu brânză nesărată sau carne de pui/curcan și foaie de salată

- Fructe proaspete sau suc proaspăt stors

- Legume proaspete curățate și tăiate în felii sau rondele: ardei, gogoșari, morcovi, țelina, împreună cu migdale

- Fructe uscate în amestec cu nuci, migdale, alune neprăjite

- Sana sau lapte bătut natural (ambalate în recipienți cu dop etanș) cu biscuiți digestivi (bogați în fibre) sau cu o chiflă de graham unsă cu unt de arahide.


Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.