Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Ai grijă, convorbirea este înregistrată pentru a fi utilizată ca mijloc probator, te informează robotul de la call center. Adică, în cazul în care proferezi injurii, înregistrarea poate fi folosită ca probă în instanţă. Dar întrebarea este ce se înţelege exact prin injurii. Dacă spui „La naiba!!!”, aşa mai mult în barbă, e considerat limbaj licenţios? Poate c-ar trebui făcute nişte norme metodologice care să specifice clar care-s înjurăturile care fac obiectul instanţei, pe categorii: de mamă, de tată, sau mai bine, de familie, că tatăl nu prea apare într-un astfel de limbaj, de morţi şi religioase. Asta cu precizarea însă că şi în acest caz reglementările pot fi ocolite, dacă se apelează la englezescul f..k you ori la ibericul p..a madre.

Și totuşi un om educat nu se apucă să-l înjure pe operatorul de call center. Nu e vina lui dacă un produs este de r(...bip!!!...)hat. Sigur că în momentul în care ţi se spune aia cu mijlocul probator, oricât de nemulţumit eşti de ceea ce ţi se oferă apare o reţinere să-ţi manifeşti tonul critic în legătură cu marfa proastă şi atunci reprimarea feedback-ului ar putea să ducă la restrângerea concurenţei şi ar dura ceva până să se sesizeze organismele de profil. De aceea injuriile adresate produsului nu au de ce să facă obiectul mijlocului probator, nici a furnizorului ori a brandului.

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.