Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Peste 80% din proprietarii de restaurante din România spun că cele mai profitabile evenimente pe care le organizează sunt nunţile, arată un studiu recent realizat de Unilever Food Solutions.

În Bucureşti, patronii de restaurante susţin că cel mai mare profit în 2011 a fost adus de nunţi în localurile lor, urmate de petrecerile private, iar aceeaşi situaţie se înregistrează şi în Muntenia şi Ardeal.

Românii devin pretenţioşi

Când aleg să-şi organizeze nunta într-un restaurant, românii sunt foarte atenţi la meniu. Cu toate acestea, proprietarii restaurantelor din Moldova şi Bucureşti consideră că preferinţele românilor în ceea ce priveşte meniurile evenimentelor tind spre uniformizare. Aproape 70% din proprietarii restaurantelor din Braşov, Cluj, Mureş, Prahova, Dâmboviţa şi Buzău cred însă că, în ultima vreme, gusturile românilor s-au diversificat.



Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.