Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Elena Udrea vrea păstrarea actualulei campanii de promovare a României cel puţin până în anul 2015, considerând-o un succes, mai ales că, spune ea, a determinat o creştere în domeniul turistic. "Cum să îl schimbăm (brandul de ţară - n.r.)? Este de mare succes! Brandul de ţară este până în 2015 cel puţin. Este unul dintre cele mai de succes branduri de ţară în acest moment la nivel internaţional, a fost premiat la toate târgurile de turism unde am participat. Chiar şi SUA şi-au ales de curând un brand tot verde, tot eco. Asta înseamnă că ne-am înscris pe un trend bun, pe un trend câştigător, deci nu schimbăm brandul, dimpotrivă, îl promovăm din ce în ce mai mult pentru că, la rândul lui, brandul ne-a adus o creştere în turism de 17% în 2011", a declarat, în acest sfârşit de săptămână, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului.

"E un spot şters, fără vână, fără un mesaj concret sau relevant pentru noi"

Valoarea pe care Elena Udrea a identicat-o în campania de promovare a României - Explore the Carpathian Garden - este altfel percepută de oamenii de publicitate.

gândul i-a întrebat pe trei dintre publicitarii din România ce părere au de spotul de promovare a ţării noastre, finanţat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului şi difuzat pe CNN.




Integral pe Gândul



Comentarii

alice era sa uit: ce chestie cu sua care, fara noi, nu se trezeau la idei eco ! udreo, nu te iau americanii la ei, sa-i mai trezesti, naibii ?

19 decembrie 2011 13:30

alice @ana, am mai vazut admiratoare ale udrei, la radio si chiar la tv(r); chestia cu desteptaciunea trebuie dovedita; conduce ministerul cu cei mai multi bani pt ca e cea mai tare din parcare; de fapt, cam cu parcarea a inceput; a creste turismul de la doi-trei turisti cu 17%, inseamna cam tot atatia; nu pomenim de grecia, franta sau altii celebri; sa luam vecinii: ungaria - 10 mil locuitori, 10 mil turisti; bulgaria - 8 mil. locuitori, 6 mil. turisti; stii de ce ? pt ca au autostrazi si infrastructura, in general; au servicii, au tarife; probabil stii si ce relief are ungaria; scot bani din pusta, nu din munti, mare, delta etc; si nu au capre raioase cu coada in sus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 decembrie 2011 13:28

mariah Frunza in vant este relevanta pentru brandul de tara in general. Sigur ca ar fi o mare greseala sa se mai cheltuiasca o groaza de bani pentru nimic!Turistii vin daca au conditii, daca se simt bine aici, daca au obiective turistice semnificative, etc-in principal daca gasesc calitate. Banii aruncati pe consultanta si alte studii, rapoarte, etc sunt banii nostri, ai contribuabililor care nu au nicio lege prin care sa opreasca alocarea lor in mod eronat. Cu alte cuvinte -suntem furati in mod legal!

18 decembrie 2011 12:34

ana Bai prostacilor, voi o injurati ca e femeie si, mai mult, desteapta. Va scurma invidia, misoginilor. Conduce ministerul cu cele mai importante realizari in anul acesta, cei mai multi bani luati d ela UE, cea mai mare crestere... Specialisti idn strainatate dau premii brandului romanesc - dar noi strimbam din nas. Citind comentariile voastre si comparindu-le cu ce scrie pe bloguil ei, cum vorbeste, este evident unde sunt idiotii si cretinii! L-ati avut pe Agathon, ala v-a placut?

18 decembrie 2011 8:25

Aron Deleanu Cei mai buni ministri PDL sunt femei:Anca Boagiu,Sulfina Barbu si Elena Udrea.

18 decembrie 2011 7:32

mascariclor! vai de capul vostru de prosti!ati dat o caruta de bani pentru un rahat,si asta copiat!mascaricilor,cu cateva mii de euro faceati fericit un artist roman!

18 decembrie 2011 6:38

trostop Care brand mica prostituata? Tara-i varza , ciorditi cat puteti oricum ma urinez pe ea de ROmanie.

17 decembrie 2011 23:40

chiciu Cand plescoaia zice ca le-a adus o crestere de 17%,NU SE GANDESTE LA TURISM,ci la smenareala.Adica lor le-a intrat in buzunar si nu 17%,ci 170 %.Ma gandesc cu groaza,cine dracu cumpara furaciunile acestor HOTI,dupa ce statul roman o sa le confiste averile?Ca fiind prosti nici macar nu au facut ceva ca lumea.Au facut vile chici,lacuri chici...pentru ca ACESTE CIUDATENII SUNT NISTE CHICIURI.

17 decembrie 2011 19:27

bolindu Baa,muierea asta din Plescoi ii proasta,proasta da si-adinca.La mintea ei de gaina beata,foarte buna pretena cu ”presedintele”Norvegiei,cu printul de Wales(da ei nu stiu) tine cu dintii de o frunza ...de palmier(Romania ii plina de palmieri)pe care...NU DIN BANII EI a cumparat-o cu 700mii de euroi.Nu-i iee din ce a vrut sa faca..ABSOLUT NIMIC,motiv pentru care TURISTII ROMANIEI,o taie la bulgari.Cu terenuri de footbal in panta,cu gradini de milarde la tara si sali de sport pentru batranii satelor romanesti,proasta asta BLONDA,SIGUR V-A INTRA IN CARTEA RECORDURILOR IN CRETINISME.Cucoana,nu-i obligatoriu sa fi si desteapta,da sigur ESTI O HOATA.

17 decembrie 2011 19:21

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.