Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Deşi postul TV cu care are un contract de colaborare e deţinut de un prieten al lui Paszkany, şeful CCA nu crede că se află într-un conflict de interese.

Prima etapă a returului Ligii I la fotbal a adus aceleaşi scandaluri cauzate de greşelile de arbitraj. Trei din cele şapte meciuri disputate până ieri în runda a 18-a din primul eşalon au fost marcate de gafele "fluieraşilor". Astfel, Dinamo a câştigat la Târgu- Mureş dintr-un penalty primit cadou de la "centralul" Alexandru Tudor, CFR Cluj s-a impus pe terenul Astrei Ploieşti beneficiind din plin de deciziile lui Ovidiu Haţegan, iar "U" Cluj a fost ajutată de Adrian Cojocaru să nu piardă partida de "acasă" cu codaşa CS Mioveni.

La Digi are un salariu de 4.000 de euro pe lună

Gigi Becali, finanţatorul Stelei, a sărit atât la gâtul arbitrului Haţegan, cât şi al lui Ion Crăciunescu, şeful CCA, pe care îl acuză că face jocurile "feroviarilor" din Cluj.

În "corul contestatarilor" a intrat chiar şi Ioan Becali, bun prieten cu Crăciunescu. Impresarul cu licenţa suspendată i-a reproşat şefului CCA, printre altele, faptul că acceptă să colaboreze cu postul de televiziune Digi Sport, care e deţinut de consorţiul RCS-RDS, unde acţionar majoritar este Zoltan Teszari, un apropiat al lui Arpad Paszkany, patronul clubului CFR Cluj.



Integral pe Evenimentul Zilei



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.