Pensionarii vor putea cere telefonic încasarea pensiei pe card, fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze la casele de pensii şi la sediul băncii, a anunţat luni una dintre cele mai cunoscute bănci din România, precizând şi care este comisionul lunar de administrare.

Concret, la solicitarea clienţilor săi, BCR va prelua prin ContactCenter cererea de virare a pensiei pe card pe care o va completa, în numele beneficiarului, cu acordul acestuia, şi o va trimite ulterior către Casele de Pensii.

După aprobarea cererii, Casa de Pensii va vira pensia în contul pe care clientul îl deţine la BCR, în luna următoare sau, cel târziu, în a doua lună de la data depunerii cererii, beneficiarii urmând să fie înştiinţaţi cu un SMS.

“Fluxul a fost creat din grijă pentru clienţii seniori, pentru a limita deplasările în afara domiciliului sau intrarea în contact cu persoane din exterior. Cu ajutorul tehnologiei şi al colegilor, am dezvoltat în mai puţin de o lună un proces rapid, simplificat, prin care se poate activa telefonic încasarea pensiei într-un cont bancar, cu card ataşat, livrarea cardului acasă, precum şi realizarea unor plăţi sau tranzacţii prin intermediul Contact Centerului nostru. Vom lansa, în paralel, o campanie de educaţie a tinerilor care îi pot ghida pe seniori în accesarea serviciilor bancare de la distanţă, online sau telefonic”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, Banca Comercială Română.

Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.