Au zeci, sute de mii sau milioane de urmăritori în social media. Sunt oameni care se dedică modei, călătoriilor sau gătitului, dar sunt şi care promovează un stil de viaţă. Adesea, influencerii îşi ghidează comunitatea online către produse şi servicii pentru care fac publicitate. În social media încă e anarhie, iar această lipsă a regulilor le lasă libertatea de a alege fiecare cât de responsabil e în faţa fanilor. Iar asta naşte controverse.

La sfârşitul lunii mai, la scurtă vreme de la încheierea stării de urgenţă, Inna, Gina Pistol, Antonia, Dorian Popa, Bianca Drăguşanu, Adelina Pestriţu şi alte câteva persoane publice erau implicate într-un scandal de presă. Zeci de tinere acuzau că îşi distruseseră tenul după folosirea unor produse cosmetice ale firmei Plush Bio, promovate de aceştia în online. După mediatizarea cazului, unele vedete s-au dezis de colaborarea cu compania Plush Bio, altele au susţinut-o în continuare.

Dorian Popa şi Bianca Drăguşanu, de pildă, au spus pentru „Libertatea“ că n-au avut reacţii adverse, dar nici n-au folosit cremele toxice indicate de consumatoarele păgubite, respectiv că produsele Plush Bio sunt, pur şi simplu, foarte bune. Adelina Pestriţu, însă, a avut o reacţie opusă: a anunţat că renunţă la parteneriatul cu firma, mai ales după ce a citit criticile primite de la următorii ei de pe Instagram.

Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.