Mâncarea nu mai reprezintă de mult timp doar o necesitate, e o adevărată plăcere. Gospodinele încearcă să le pună celor dragi în farfurie nu doar preparate gustoase, ci şi sănătoase. Folosesc ingrediente nutritive, care energizează şi alungă stresul. Alimentele gustoase şi sănătoase contribuie la buna dispoziţie a mesenilor, aduc o stare de bine şi furnizează organismului principii nutritive benefice.

• Carbohidrați complecși: stimulează producerea de serotonină, cunoscută și sub numele de „hormonul fericirii”. Substanţa contribuie şi la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge. Așadar, pentru efecte sigure și de lungă durată este recomandat să consumi cereale integrale, paste integrale și fulgi de ovăz. Din când în când, pot să te răsfeţi şi cu carbohidrați simpli, adică cu deserturi, de preferinţă de casă, care conțin zahăr. Chiar dacă nutriționiștii îi interzic, ei totuși pot să amelioreze temporar stările de stres

• Pește gras: avantajele de care beneficiezi în urma consumului de pește sunt deja extrem de cunoscute. Carnea de peşte elimină stresul, graţie acizilor grași Omega-3. Potrivit specialiștilor, este indicat să mănânci, cu precădere, hamsii, sardine, hering, somon, păstrăv și macrou.

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.