Chanel a lansat în urmă cu 3 zile aplicația care va schimba viața femeilor. Aplicația este dedicată machiajului buzelor și este disponibilă și în România.

Tehnologia deschide calea către inovația în materie de frumusețe de ceva timp, dar în timpul pandemiei marile companii au investit mai mult în inteligența artificală, în timp ce clienții nu pot testa produsele în magazine. Aplicația Lipscanner dezvoltată de brandul de lux permite utilizatorilor să identifice și să încerce nuantele de rujuri din peste 400 de referințe din gama brandului.

Tot ce trebuie să facă consumatorii este să scaneze o culoare pe o imagine dintr-o revistă, de pe rețelele de socializare sau pe o piesă vestimentară sau accesoriu, iar aplicația va oferi instantaneu produsul cu cea mai apropiată nuanță din gama de rujuri Chanel.

Integral pe România Liberă



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.