Primăvara nu ies la suprafață doar ghioceii, ci apar și verdețurile – spanacul, urzicile și leurda. Însă pe cât de sănătoase sunt, pe atât de puțin le plac celor mici. Potrivit specialiștilor, acestea sunt bogate în substanțe nutritive, precum vitamine și minerale, iar copiii care le consumă ajung să înregistreze mai puține afecțiuni pe termen lung.

Ei bine, te întrebi cum poți să îl convingi chiar și pe cel mai mofturos membru din familie? Practic, nu îl convingi, ci îl păcălești. Introdu verdețurile de primăvară în felurile lui preferate de mâncare, dar nu îi spune.

Spanacul conține vitaminele C, E, K, B, luteină, fier și acid folic. Astfel, contribuie la îmbunătățirea vederii, protejează sistemul nervos, reduce simptomele hemofiliei, reglează tensiunea arterială, ajută la mineralizarea oaselor, previne arterioscleroza și reduce riscul de boli cronice. Cea mai populară plantă verde poate fi introdusă cu ușurință în salate și sandviciuri. De exemplu, câteva frunze de spanac, o bucată de brânză și trei bucăți de roșie între două felii de pâine pot constitui o gustare sățioasă și sănătoasă pentru orice copil.

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.