Uniunea Europeană a încercat de-a lungul ultimilor ani să protejeze confidențialitatea internauților prin diferite mijloace, însă rezultatele nu au dat întotdeauna roade iar utilizatorii se trezesc zilnic cu zeci sau chiar sute de reclame personalizate în funcție de interesele lor, atât pe Facebook, cât și în motorul de căutare Google.

Tocmai din acest motiv, potrivit Politico, un grup format din mai mulți parlamentari europeni, autorități de reglementare dar și activiști urmărește acum interzicerea tuturor practicilor care le permit agenților de publicitate sau partidelor politice să „urmărească” utilizatorii cu mesaje personalizate ori de câte ori folosesc internetul.

În anul 2018, Uniunea Europeană a introdus Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR), un regulament de confidențialitate care stabilea controlul asupra datelor personale ca fiind un „drept fundamental” al unei persoane fizice și care, de asemenea, amenința cu amenzi de până la 4% din cifra de afaceri anuală a unei companii care încălca aceste reguli.

Integral pe Digi24



Comentarii

nea corectu Strangeti naibii reclamele pe site-urile de socializare,cacoi sunt agresive,si nu plac nimanui.Dar strangetile si pe cele din televiziuni,ba macar pe cele din timpul filmelor ma ca sunteti de spariet.uiti filmul pana trece reclama,va spun sincer ,in timpul reclamei trec pe la ceilalti din casa ,vorbesc cu sotia,beu o bere cu baiatul,trec p e la fiica mea, vin inapoi si mai stau 5 minute pe reclama.ba mai lasatile naibii ia punetiva in locul nostru a oamenilor care va suporta.var conveni?Am ajuns sa spun;Iar au oprit astia reclamele si dau filmul,ba nu mai poti vedea niste reclame ca lumea din cauza filmelor.La misto.

8 aprilie 2021 10:42

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.