Uniunea Europeană a încercat de-a lungul ultimilor ani să protejeze confidențialitatea internauților prin diferite mijloace, însă rezultatele nu au dat întotdeauna roade. Utilizatorii se trezesc asaltați zilnic cu zeci sau chiar sute de reclame personalizate în funcție de interesele lor, atât pe Facebook, cât și în motorul de căutare Google.
Integral pe Evenimentul Zilei
Comentarii
Adaugă comentariu
Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:
- Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
- Accesezi link-ul din mesajul primit.
- Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.
Te-ar mai putea interesa și...
Premieră mondială: Transplant la plămâni pentru un pacient grav afectat de Covid-19 de la donatori în viață
9 aprilie 2021 13:33O maimuță cu un cip implantat în creier joacă ping-pong pe computer doar cu ajutorul minții
9 aprilie 2021 11:47Continuă scurgerile de date de la reţelele sociale! După Facebook, a venit acum rândul LinkedIn
9 aprilie 2021 10:49Arheologii au descoperit ''un Pompei egiptean'' în apropiere de Luxor
21:21Cei reinfectați cu Covid-19 ar putea avea simptome mai puternice decât la prima contagiere (studiu)
17:46Editorial
Un cost inacceptabil. De ce să acceptăm ceea ce s-a întâmplat la Spitalul Foișor?
„Un cost acceptabil” numește Dan Barna evacuarea pripită a bolnavilor din Spitalul Foișor din București, transformat, peste noapte, dar fix peste noapte, în spital COVID. Un cost acceptabil. Dar ce este, oare,...