Încă un caz de șoc anafilactic a fost înregistrat la un bărbat de 31 de ani din județul Brașov, miercuri, după vaccinarea cu serul Pfizer. Anunțul, făcut de Prefectura Brașov, vine după ce, marți, o reacție similară la vaccin avusese și un tânăr de 23 de ani.

”Ultimul caz de efecte adverse severe a fost înregistrat în data de 21.04.2021: un bărbat în vârstă de 31 de ani a prezentat o reactie adversă de tip șoc anafilactic, manifestată prin leșin, paloare tegumentară și hipotensiune”, spune prefectura.

Reacția a apărut la 5 minute după administrarea dozei Pfizer-Biontech. Vaccinarea s-a efectuat în Centrul de vaccinare al Spitalului Militar de Urgență „Regina Maria” Brașov.

Integral pe Hotnews



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.