Mai multe companii aeriene - Wizz Air, Ryanair, Lufthansa şi Blue Air - au anulat zeci de zboruri din şi spre România în următoarea perioadă. Majoritatea acestora erau programate pentru lunile noiembrie şi decembrie, însă vorbim şi de unele chiar de luna aceasta.

Motivul principal al anulărilor este lipsa de pasageri în perioadele respective. Astfel, de exemplu, pe rutele unde erau 3-4 zboruri săptămânal, a mai rămas unul singur, iar pasagerii au fost relocaţi către acesta.

Ce putem face să ne recuperăm banii dacă nu suntem de acord cu relocarea sau dacă zborurile au fost complet anulate, a explicat, la Antena 3, avocatul Adrian Mihail.

Mai multe companii aeriene - Wizz Air, Ryanair, Lufthansa şi Blue Air - au anulat zeci de zboruri din şi spre România în următoarea perioadă. Majoritatea acestora erau programate pentru lunile noiembrie şi decembrie, însă vorbim şi de unele chiar de luna aceasta.

Motivul principal al anulărilor este lipsa de pasageri în perioadele respective. Astfel, de exemplu, pe rutele unde erau 3-4 zboruri săptămânal, a mai rămas unul singur, iar pasagerii au fost relocaţi către acesta.

Ce putem face să ne recuperăm banii dacă nu suntem de acord cu relocarea sau dacă zborurile au fost complet anulate, a explicat, la Antena 3, avocatul Adrian Mihail.


Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.