În timp ce Digi 24, Antena 3, B1TV, Realitatea TV și România TV ”au sărit” interesul public stârnit de investigația despre banii Bisericii, buletinul de știri al Antenei 1 a relatat pe larg subiectul, făcându-l pe Alexa Nedea de la Recorder să spună că ”E singura televiziune unde, eu personal, am văzut subiectul tratat și tratat cum trebuie”.

Reportajul Recorder despre banii Bisericii și felul în care se alcătuiesc contractele a stârnit un val de audiență și de dezbatere în online-ul românesc.

Tumult pe internet, consecințe în viața reală

Nu doar că reportajul a adunat aproape 1,6 milioane de vizualizări pe YouTube, în doar două zile de la publicare și mii de distribuiri pe Facebook, dar a produs și efecte. Două demisii au urmat și o sumedenie de reacții pro și contra. Alex Nedea, unul dintre jurnaliștii Recorder semnalează, pe contul său de Facebook, că investigația colegului său Victor Ilie nu a fost tratată de prea multe televiziuni. Dintre cele specializate pe știri, niciuna nu a preluat informațiile.

Integral pe Libertatea



Comentarii

Nae Sa intelegem ca scopul era sa fie "subiect national " si "investigatorii " sunt dezamagiti ? S-au terminat "investigatiile " despre achizitiile facute in pandemie si singurul sector ramas neinvestigat a ramas "biserica" ?

15 octombrie 2021 7:41

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.